Nabídka volné pracovní pozice:

Ekonom, vedoucí ekonomického oddělení

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
  • znalost legislativy
  • manažerské a komunikační dovednosti, plánování, organizační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, loajalita a příjemné vystupování, schopnost zvládat zátěžové situace
  • orientace ve vícezdrojovém způsobu financování sociálních služeb výhodou
  • praxe na obdobné pozici výhodou
  • praxe ve vedoucí pozici výhodou
  • čistý trestní rejstřík
  • řidičský průkaz skupiny B výhodou

Požadované doklady:

  • žádost o přijetí na uvedené místo
  • motivační dopis
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • strukturovaný životopis uchazeče včetně údajů o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech

Pracovní pozice zahrnuje:

  • zodpovídá za vedení účetnictví organizace
  • vypracovává podklady pro daňové přiznání k dani z příjmu právnických osob, komunikuje s daňovou poradkyní pro správné sestavení daňového přiznání
  • zpracovává rozpočet organizace, zodpovídá za jeho dodržování, správné čerpání a vyúčtování
  • zpracovává kalkulace a podklady k ceníkům
  • kontroluje žádosti a vyúčtování dotací a darů
  • zpracovává a podává žádost o dotaci z kapitoly 313 – MPSV státního rozpočtu, zodpovídá za správné vyplnění do OK systému
  • zodpovídá za vyrovnávací platbu
  • zodpovídá za příspěvek zřizovatele, za závazné ukazatele, za fondy organizace
  • sestavuje a zodpovídá za odesílání statistických výkazů a hlášení
  • vede tým na ekonomickém oddělení

 Místo výkonu práce:

  • Třinec

 Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou (40 hodin týdně)
  • platové ohodnocení dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. § 5 odst. 1 NV o platových poměrech zaměstnanců ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, 11. platová třída, platový stupeň dle uznané a doložené praxe
  • po zapracování osobní ohodnocení
  • příplatek za vedení
  • odměny minimálně 2 x ročně
  • podporu při vzdělávání se v oboru
  • pružnou pracovní dobu (pevná část 8 – 13 hod.)
  • 5 týdnů dovolené
  • 2 dny placeného volna nad rámec dovolené (sick day)
  • zaměstnanecké stravování
  • příspěvky z FKSP dle platné legislativy
  • nástup od 1.7.2024

Kontaktní pracovník:

  • žádosti o přijetí na uvedené místo, motivační dopis, strukturovaný životopis a přehled dosavadní praxe je nutno doručit spolu se strukturovaným životopisem a přehledem dosavadní praxe elektronicky na adresu personalista@csptrinec.cz do 19.4.2024
  • kontaktní osoba Joanna Walachová, tel: 604 885 087
  • vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit
  • více informací na csptrinec.cz